Centrum pomocy

Jak możemy Ci pomóc?

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli założyłeś konto w sklepie onelectro.pl, status swojego zamówienia możesz zawsze sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce Moje zamówienia. O aktualnym statusie zamówienia informujemy również drogą mailową. Jeżeli masz jakieś wątpliwości co do swojego zamówienia, możesz też się z nami skontaktować.

Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT. Jest ona dostarczana drogą mailową razem z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia w godzinach popołudniowych w dniu wysłania zamówienia. Prosimy upewnić się, że wiadomość nie została zakwalifikowana do folderu spam. Jeżeli nie możesz znaleźć faktury, skontaktuj się z nami - prześlemy duplikat.

Na zwrot zamówionego produktu w sklepie onelectro.pl masz 30 dni od chwili jego otrzymania. Jeśli chcesz dokonać zwrotu wypełnij Formularz Zwrotu oraz wyślij go do nas wraz ze zwracanym produktem. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zwroty.

Informacja o dostępności danego produktu jest zawsze widoczna na jego stronie. Jeżeli produkt nie jest aktualnie dostępny w naszym magazynie podany jest przybliżony termin realizacji.

Tak, realizujemy wysyłki za granicę. Wiąże się to jednak z dodatkowymi kosztami wysyłki ustalanymi indywidualnie dla każdego zamówienia. Na koszt składa się kraj docelowy oraz waga przesyłki. Aby dowiedzieć się ile dokładnie będzie kosztowała przesyłka, podczas składania zamówienia wpisz w uwagach adres dostawy za granicę - po złożeniu zamówienia podamy dokładny koszt przesyłki. Zamówienia do innych krajów wysyłamy tylko za pośrednictwem kuriera.

Aby zgłosić reklamację produktu zakupionego w naszym sklepie pobierz Formularz Zgłoszenia Reklamacji i prześlij go do nas razem z reklamowanym produktem. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Reklamacje i serwis.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami

Infolinia: 32 555 04 14

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

sklep@onelectro.pl

Odpowiemy w ciągu 8 godzin.