Dostawa

Opłata za dostawę zamówień powyżej 299 zł wynosi 0 zł.
Zamówione przez Ciebie produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, Poczty Polskiej lub do Paczkomatu inPost. Podane ceny obowiązują dla wysyłek do 30kg. Koszty większych przesyłek są ustalane indywidualnie. Ceny dla wysyłek na terenie Polski. Jeżeli chcesz, żeby zamówienie zostało dostarczone za granicę skontaktuj się z nami. Towar możesz również odebrać w naszym sklepie stacjonarnym bez żadnych dodatkowych opłat.

18 zł

Przesyłka kurierska

Wysyłka firmą kurierską GLS do wskazanego przez Ciebie miejsca. Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu i są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17. Dzięki usłudze FlexDeliveryService możesz zmienić miejsce doręczenia po nadaniu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).


10,99 zł

Paczkomaty inPost

Odbierz zamówienie w jednym z Paczkomatów InPost na terenie całej Polski 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przesyłki są dostarczane zazwyczaj w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania przesyłki. Powiadomienie o dostarczeniu paczki otrzymasz SMS-em i e-mailem. Na odbiór paczki masz 48 godzin - po tym czasie zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału inPost. Ze względu na ograniczone rozmiary skrytek do Paczkomatów wysyłane są paczki o maksymalnym rozmiarze 41x38x64cm i wadze do 25 kg. Jeżeli Twoja przesyłka okaże się większa, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia innego sposobu dostawy.


14 zł

Poczta Polska Kurier 48

Wysyłka do wybranego przez Ciebie miejsca kurierem Pocztex. Przesyłki docierają do adresata w ciągu dwóch dni po nadaniu i są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).


0 zł

Odbiór osobisty

Zamówienie możesz również odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Zawierciu. O możliwości odebrania towaru poinformujemy Cię SMS-em.