Reklamacje i serwis

Jak wygląda proces reklamacji towaru?

  1. Pobierz i wypełnij Formularz Zgłoszenia Reklamacji.
  2. Prześlij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres:
    onelectro.pl
    Dział Reklamacji i zwrotów
    ul. Żabia 19e
    42-400 Zawiercie
  3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji.

Pobierz Formularz

Masz pytania? Napisz do nas na adres reklamacje@onelectro.pl

WAŻNE INFORMACJE

  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada).
  • Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji znajdują się w Regulaminie.