-
1. Jakie są metody i koszty dostawy?
Możesz wybrać wysyłkę dostawę zamówienia do Paczkomatu lub bezpośrednio pod wskazany adres kurierem GLS lub inPost. Aktualnie obowiązujące koszty dostawy znajdziesz tutaj.
-
2. Jaki mogę zapłacić za zamówienie?
Aktualnie obowiązujące metody płatności znajdziesz tutaj.
-
3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji podany jest zawsze na stronie produktu oraz przy każdej pozycji w koszyku. Planowany termin wysyłki podany jest także w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. W przypadku posiadania w koszyku produktów z różnym terminem realizacji jest możliwość podzielenia zamówienia na więcej paczek. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku.
-
4. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?
Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT na dane podane podczas składania zamówienia. Faktura wysyłana jest na adres e-mail w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania zamówienia.
-
5. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
W 99% przypadkach paczki są dostarczane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wysłania. Dotyczy to zarówno przesyłek kurierskich jak i paczkomatowych.
-
6. Kiedy mogę zgłosić zwrot zamówienia?
Zwroty są przyjmowane w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.